Nuo ko priklauso Google AdWords reklaminio skydelio pozicija ir kaina?

Google Adwords reklamos sistema jau senai užsitarnavo gerą vardą tarp viso pasaulio internautų. Svetainių savininkams ši reklamos internetu forma padeda pritraukti naujus, tikslinius vartotojus į savo svetainę, o informacijos ar paslaugų ieškančiam žmogui leidžia greitai ir patogiai rasti paslaugų tiekėją.

Ne veltui ši paslauga ir generuoja liūto dalį milijardinių Google pelnų. Tačiau ar tikrai visi mes žinome, nuo ko priklauso pozicija, kurioje bus rodomas reklaminis skydelis, bei nuo ko priklauso jo paspaudimo kaina?

Dažnai susiduriu su klaidinga nuomone, kad pozicija priklauso tik nuo to, kokia maksimali suma yra siūloma už paspaudimą. Deja ne viskas taip paprasta.

Taip, be abejo, maksimali kaina, kuri yra siūloma – svarbi, tačiau nėra lemiamas faktorius. Kur kas svarbesnė yra reklaminio skydelio kokybė.

Nuo ko priklauso reklaminio skydelio kokybė?

Kuriant reklamos skydelį, reikia prisiminti SEO pradmenis. Esminis elementas yra pirmojo (title) eilutė. Joje reikia įrašyti kaip galima konkretesnį raktažodį ar frazę.  Dvi žemiau esančios eilutės tai lyg svetainės meta aprašymas (meta description) kuriame reikia trumpai aprašyti paslaugą ar jos specifiką, pageidautina pridedant keletą antrinių raktažodžių. Nevertėtų pamiršti ir URL adreso. Jeigu jūsų svetainėje yra statiniai URL adresai, tuomet tikrai neapsiriksite, jei bus nurodoma ne domenas.lt o domenas.lt/mano-raktazodis.

Išsamiau apie Google AdWords reklamos skydelių reitingavimą galite pasižiūrėti žemiau pateikiamame video (anglų kalba).

Parašykite komentarą