SEOcialinis eksperimentas

Neseniai rašiau, kad galima prognozuoti “rich snippets’u” populiarėjimą SERP ruzultatuose geometrine progresija. Šiandien jau matau kaip operatyviai dirba bei į rinkos pasikeitimus reaguoja dalis svetainių savininkų. Vos mes savo klientų svetainėse įdiegiam “rich snippets”, jau po poros savaičių aktyviausi nišos kolegos/konkurentai seką mūsų pėdomis ir analogiškus veiksmus atlieka savo svetainėje. Na, dėl to stebėtis nereikėtų, juk  gyvename beveik laukinio kapitalizmo sąlygomis.

Tačiau iki šiol dar nei viena (išskyrus semantic.lt aišku) SEO paslaugas teikianti įmonė neturi savo reprezentacinėse svetainėse šios mažos CTR “turbinos” (Na, bent jau tos, kurios papuolą į Google SERP top 10 pagal raktažodį “SEO”). Dėl to pradedame stebėti :). Žemiau pateikiu “print screen’ą” “Google.lt organic SERP” rezultatų pagal raktažodį SEO.

seo serp

Advertisements

Įrašo “SEOcialinis eksperimentas” komentarų: 1

  1. Atgalinė nuoroda: SEOcialinis eksperimentas neprivertė ilgai laukti pirmųjų vaisių | UAB "Potissimus" – BLOG'as

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti / Keisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti / Keisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti / Keisti )

Google+ photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google+ paskyra. Atsijungti / Keisti )

Connecting to %s